POSUŇTE SE AŽ NA KONEC TEXTU, ABYSTE JEJ MOHLI ODSOUHLASIT
Všeobecné obchodní podmínky
spolupráce při propagaci a provizního systému on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.kralovstvi-tiande.cz
Poskytovatelem provizního systému je:
- Diamond Plus s.r.o.
- Sídlo: Zámecká 211, 340 12 Měčín
- Zápis ve veřejném rejstříku: Krajský soud v Plzni, sp.zn. C35513
- IČ: 06642144
- DIČ: CZ06642144
- Tel.: 373 700 900
- E-mail: info@kralovstvi-tiande.cz
(dále jen jako „Poskytovatel“)
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran:
a) vzniklé v souvislosti s dohodou o spolupráci uzavřenou mezi Partnerem a Poskytovatelem;
b) vzniklé v souvislosti s účastí v provizním systému Poskytovatele.
1.2. Registrací do provizního systému vyslovují Partner i Poskytovatel svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a zároveň se obě strany zavazují řídit se těmito obchodními podmínkami.
1.3. V otázkách těmito obchodními podmínkami neupravených se vztahy mezi Partnerem a Poskytovatelem řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
1.4. Provizní systém je provozován prostřednictvím aplikace AffilBox, kterou poskytuje společnost AffilBox s.r.o., Jahnova 8 Pardubice 530 02 IČ: 28777000 DIČ: CZ28777000.
2. Vymezení pojmů
2.1. Dohoda o spolupráci je jakákoliv dohoda uzavřená dle těchto obchodních podmínek mezi Poskytovatelem a Partnerem, a jejímž účelem je propagace zboží, služeb nebo činnosti Poskytovatele. Konkrétní rozsah propagace, výši provize včetně informace o zatížení provize DPH a případně další podrobnosti zveřejní Poskytovatel na svém webovém rozhraní. Dohoda o spolupráci je uzavírána elektronicky a není poskytována v písemné podobě. Dohoda se uzavře tak, že Partner stisknutím potvrzovacího tlačítka v provizním systému přijme podmínky spolupráce navrhované Poskytovatelem a Poskytovatel jeho žádost přijme a schválí jeho účast v Provizním systému. Dohoda je uzavřená okamžikem doručení tohoto schválení na e-mail Partnera zadaný při registraci. Dohoda o spolupráci není příkazní smlouvou ani smlouvou o obchodním zastoupení.
2.2. Kampaň určuje rozsah marketingové a jiné činnosti, který Poskytovatel blíže definuje v provizním systému a nabízí jej Partnerovi k propagaci. Kampaní se zejména rozumí to, které zboží, služby či webové stránky Poskytovatele mají být prostřednictvím provizního systému propagovány. Podrobné podmínky kampaně nebo skupiny kampaní jsou popsány v dohodě o spolupráci.
2.3. Konverze je akce Návštěvníka, která je cílem kampaně. Konverzí se rozumí zejména dokončení nákupu zboží či objednávky služeb Poskytovatele. Z návštěvníka se konverzí stává zákazník Poskytovatele.
2.4. Metody propagace jsou marketingové a jiné obdobné činnosti Partnera, kterými Partner propaguje zboží či služby Poskytovatele. Metodami propagace se rozumí zejména:
2.4.1.a) umístění reklamního obsahu (zejm. bannerů) na webových stránkách Partnera; Partner bez ID není oprávněn samostatně užívat/zobrazovat v reklamním obsahu podle tohoto odstavce ani při propagaci dle dalších odstavců ochrannou známku tianDe,
2.4.1.b) uvedení reference na zboží či služby Poskytovatele prostřednictvím blogů, diskuzních fór nebo článků (za předpokladu, že pravidla blogů či diskuzních fór tuto činnost umožňují);
2.4.1.c) rozeslání e-mailů informujících o zboží či službách Poskytovatele osobám, které s touto formou marketingu vyjádřily náležitý souhlas v souladu s právními předpisy;
2.4.1.d) odkaz na zboží či služby Poskytovatele prostřednictvím sociálních sítí;
2.4.1.e) PPC kampaně.
2.5. Návštěvníkem je osoba, která navštíví webové stránky Poskytovatele na základě činnosti vyvíjené Partnerem v rámci povolených metod propagace.
2.6. Partnerem je fyzická osoba starší osmnácti let, která se na základě registrace účastní provizního systému Poskytovatele. Partnerem s ID se rozumí Partner, který má v rámci registrace do systému na tiande.eu přidělené registrační ID číslo, činnost dle Dohody o spolupráci (a tedy v rámci Provizního systému) bude vykonávat jako podnikatel (s přiděleným IČ, na základě živnostenského oprávnění) a současně je v systému mezi předchozími (“nadřazenými”) ID. Partneři nesplňující obě podmínky současně jsou pro účely těchto VOP považováni za Partnery bez ID.
2.7. Provizním odkazem se rozumí unikátní odkaz přidělený Partnerovi v rámci provizního systému. Partner má nárok na provizi pouze v případě, že byl jeho provizní odkaz využit při uskutečnění schválené konverze.
2.8. Provizním účtem je účet Partnera vedený Poskytovatelem v internetové aplikaci AffilBox v rámci administrace provizního systému, ke kterému má Partner on-line přístup. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména počtu Návštěvníků, objednávek a jejich stavu.
2.9. Schválená konverze je taková konverze, při které ze strany zákazníka, který nemá přidělené ID v systému tiande, dojde k řádnému a plnému uhrazení ceny zboží či služby a současně zákazník zboží či službu převezme a nevyužije možnost odstoupení od smlouvy ve 14-denní lhůtě nebo je takové odstoupení neplatné.
2.10. Webové stránky Poskytovatele jsou stránky Poskytovatele umístěné na adrese www.kralovstvi-tiande.cz .
2.11. Zákazníkem je osoba, která na webových stránkách Poskytovatele závazně objedná zboží či službu či jiné plnění, s výjimkou zboží propagačního charakteru, dárkových poukazů, školení a vzdělávacích produktů a akcí.
3. Účast v provizním systému
3.1. Účast v provizním systému vzniká schválením Partnera Poskytovatelem po registraci Partnera do systému.
3.2. V rámci provizního systému Partner propaguje služby či zboží Poskytovatele na základě dohody o spolupráci pomocí metod propagace.
3.3. Partner plně odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v rozporu s těmito podmínkami a/nebo právním řádem České republiky Poskytovateli, jiným uživatelům webových stránek Poskytovatele nebo třetím osobám.
3.4. Partner odpovídá Poskytovateli za správnost a úplnost údajů uvedených při registraci a při následném schvalování. V případě změn v uvedených údajích je Partner povinen o této skutečnosti bezodkladně Poskytovatele informovat. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé Partnerovi z důvodu neoznámení změn v údajích.
4. Práva a povinnosti Partnera
4.1. Partner je povinen dbát na to, aby svou činností nepoškozoval či neohrožoval dobré jméno a pověst Poskytovatele či jím nabízeného zboží a služeb.
4.2. Partner nesmí propagovat zboží či služby Poskytovatele na webových stránkách, jejichž obsah může jakýmkoliv způsobem porušovat právní předpisy České republiky nebo dobré mravy. Zejména se jedná o webové stránky s pornografickým obsahem a nelegálním obsahem a o webové stránky, jejichž prostřednictvím dochází k porušování práv duševního vlastnictví či propagování těchto činností.
4.3. Partner či rodinní příslušníci Partnera nebo osoby jednající ve shodě s Partnerem nesmí objednat zboží či služby Poskytovatele přes vlastní provizní odkaz Partnera. Pokud tak učiní, zaniká nárok Partnera na provizi z takto získaných konverzí. Pokud uvedeným jednáním vznikla Poskytovateli škoda, je Partner povinen mu tuto škodu v plné výši nahradit.
4.4. Partner je povinen chránit své přístupové údaje ke svému proviznímu účtu před zneužitím třetí osobou. Poskytovatel neodpovídá za škodu, která Partnerovi takovým zneužitím vznikne.
4.5. Partner je oprávněn využít k propagaci Poskytovatele všech textových a obrazových materiálů, které jsou výsledkem tvůrčí činnosti Poskytovatele nebo ke kterým má Poskytovatel platnou licenci, a které jsou Partnerovi za tímto účelem Poskytovatelem poskytnuty nebo zpřístupněny v provizním systému. Bez předchozího souhlasu Poskytovatele není Partner oprávněn použít poskytnuté materiály jinak než pro účely kampaně.
4.6. Partner nesmí bez předchozího souhlasu Poskytovatele jakkoliv pozměňovat HTML kódy, grafickou podobu či obsah reklamních ploch (například bannerů) poskytnutých mu Poskytovatelem k použití v rámci kampaně.
4.7. Partner je povinen zajistit, aby v rámci jím zvolených metod propagace nedocházelo prostřednictvím programů, skriptů, znovunačítáním reklamních bannerů či jinými způsoby k nekalému zvyšování počtu zobrazení reklamních ploch Poskytovatele.
4.8. Partner se zavazuje, že nebude propagovat Poskytovatele rozesíláním zpráv (e-mailem, SMS, na diskuzních fórech), které jsou kvalifikovány jako SPAM. Pokud bude Poskytovatelem zjištěna taková aktivita Partnera, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od dohody o spolupráci a znepřístupnit provizní účet Partnera. Partnerovi zároveň v takovém případě zaniká nárok na Provize, které mu dosud nebyly vyplaceny.
4.9. Bannery, texty a další obsah umístěný v rozhraní aplikace AffilBox a provizního systému, včetně programového vybavení webového rozhraní a provizního systému, je chráněn autorským právem Poskytovatele nebo společnosti AffilBox s.r.o., a může být chráněn dalšími právy třetích osob. Obsah nesmí být Partnerem měněn, kopírován, rozmnožován, šířen ani použit žádnou třetí stranou k jakémukoli účelu bez písemného souhlasu Poskytovatele nebo jiného držitele autorských práv. Právo použít chráněný materiál v souladu s článkem 4.5 těchto podmínek není tímto ustanovením dotčeno.
5. Práva a povinnosti Poskytovatele
5.1. Poskytovatel se zavazuje v rámci schvalování provizí pravidelně schvalovat konverze Partnera. O schválení konverze bude Partner informován prostřednictvím svého provizního účtu.
5.2. Pro získávání informací o konverzích jsou využívány soubory cookie v počítačích zákazníků. Platnost souborů cookie uvádí Poskytovatel v rozhraní aplikace. Partner bere na vědomí a Poskytovatel neodpovídá za to, že v případě, že zákazník volbou ve webovém prohlížeči nebo jinak využívání souborů cookie zakáže, nelze přiřadit konverzi k proviznímu odkazu Partnera, a že za takovou konverzi nenáleží Partnerovi provize.
5.3. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Partnerovi za jím uskutečněné schválené konverze Provizi tak, jak je uvedeno v článku 6 těchto obchodních podmínek.
5.4. Poskytovatel je oprávněn vyžádat si ke schválení propagační e-maily a další texty, které Partner chce v kampani použít.
5.5. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv měnit či doplňovat znění těchto obchodních podmínek. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Změnu obchodních podmínek je Poskytovatel povinen Partnerovi oznámit prostřednictvím kontaktního e-mailu, který Partner zadal při registraci. Nové znění obchodních podmínek bude vůči Partnerovi účinné od jeho oznámení.
6. Provize
6.1. Provizí se rozumí:
1. peněžitá částka určená stanoveným procentem z ceny zboží nebo služby, u kterého proběhla schválená konverze (dále jen “Peněžní provize”),
2. nepeněžité plnění spočívající v předání kontaktních údajů zákazníka Partnerovi, přes jehož provizní odkaz došlo ke schválené konverzi, a to za účelem poskytnutí možnosti Partnerovi zákazníka registrovat do systému tiande na stránkách tiande.eu (dále jen “Kontaktní provize”).
6.2. Partner s ID má možnost při registraci, resp. ještě v průběhu schvalování do Provizního systému zvolit, zda bude požadovat Peněžní provizi nebo Kontaktní provizi. Zvolený nárok může měnit pouze na základě písemné dohody s Poskytovatelem, maximálně však jednou v daném kalendářním roce a vždy až s účinností od kalendářního měsíce následujícího po sjednání takové změny. Partner bez ID má nárok pouze na Peněžní provizi. V případě, že se Partner bez ID stane Partnerem s ID, je povinen to nejpozději do konce kalendářního měsíce, ve kterém ID získal, informovat písemně o této změně Poskytovatele a současně si zvolit, jakou Provizi chce od následujícího kalendářního měsíce uplatňovat. V případě, že Partner včas dle tohoto odstavce neoznámí, že získal ID, ztrácí nárok na vyplacení dosud neposkytnutých Provizí a Poskytovatel je oprávněn jej z další účasti v Provizním systému vyloučit a znepřístupnit mu jeho Provizní účet.
6.3. Provize budou Poskytovatelem schvalovány vždy bezodkladně po uplynutí lhůty, po kterou právní předpisy nebo obchodní podmínky Poskytovatele umožňují spotřebiteli odstoupit od smlouvy. Schvalování konverzí probíhá manuálně. O schválení provize bude Partner informován prostřednictvím svého provizního účtu.
6.4. Provize budou schváleny u těch konverzí, kde došlo k řádnému a plnému uhrazení zboží či služby propagované v kampani. Za zrušené či stornované objednávky nebo při odstoupení zákazníka od smlouvy nevzniká Partnerovi nárok na provizi.
7. Výplata provize
7.1. Partner má nárok na výplatu Peněžní provize, pokud součet schválených Peněžních provizí v jeho provizním účtu je vyšší než částka uvedená na webovém rozhraní provizního systému (tj. sjednaná v dohodě o spolupráci).
7.2. Pokud zůstatek Peněžní provize na Provizním účtu Partnera překročí částku uvedenou výše, má Partner možnost požádat o výplatu provize prostřednictvím svého Provizního účtu. Na základě žádosti Partnera bude Partnerovi zaslán report, ve kterém bude uvedena výsledná částka, kterou může Partner fakturovat.
7.3. Splatnost faktury vystavené Partnerem nesmí být méně než 14 dní od jejího doručení Poskytovateli. Je-li na faktuře uvedena kratší doba splatnosti, je faktura splatná 14 dnů od doručení.
7.4. Výše celkové Peněžní provize požadované Partnerem k vyplacení musí odpovídat údajům uvedeným na Provizním účtu ke dni, ke kterému její vyplacení Partner požaduje. Poskytovatel je oprávněn žádost Partnera a správnost uvedených údajů přezkoumat. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí oznámí Poskytovatel Partnerovi svá zjištění, přičemž se strany zavazují poskytnout si součinnost potřebnou k vyřešení této záležitosti. Po dobu řešení takové záležitosti se staví lhůty stanovené k vyplacení provizí.
7.5. Vyplácení provizí probíhá výhradně bankovním převodem v CZK (korunách českých) na bankovní účet Partnera vedený v bance na území České republiky, přičemž Partner je povinen sdělit Poskytovateli veškeré údaje potřebné pro uskutečnění platby (zejména číslo účtu). Provize nebudou vypláceny v hotovosti, zahraničním bankovním převodem, složenkou ani jiným způsobem, nebude-li mezi Partnerem a Poskytovatelem sjednáno jinak.
7.6. Poskytnutí Nepeněžní provize bude prováděno předáním kontaktních údajů e-mailem, případně pomocí sdíleného dokumentu, a to nejméně jednou za kalendářní měsíc.
8. Námitky Partnera
8.1. Partner má v případě pochybností zejména o správnosti evidence zprostředkovaných konverzí nebo schválených provizí možnost uplatnit u Poskytovatele své námitky. V takovém případě je Partner povinen předložit všechny dostupné údaje a záznamy, které s námitkami souvisejí.
8.2. Partner má právo uplatnit své námitky do 30 dnů ode dne vzniku skutečnosti, která je důvodem námitky. Na pozdější námitky není Poskytovatel povinen reagovat.
8.3. Námitky musí být Partnerem zaslány Poskytovateli v písemné formě, kterou se rozumí také e-mailová zpráva zaslaná na kontaktní e-mail Poskytovatele. Za řádně uplatněnou námitku se považuje pouze taková námitka, která je Poskytovateli řádně doručena, je čitelná a obsahuje všechny informace a podklady, které jsou potřebné k úplnému posouzení námitky Poskytovatelem.
8.4. Posouzení a rozhodnutí o podaných námitkách je plně v kompetenci Poskytovatele. Námitky jsou Poskytovatelem vyřizovány zpravidla ve lhůtě 30 dnů ode dne jejich doručení Poskytovateli. Rozhodnutí Poskytovatele je poté oznámeno Partnerovi.
9. Doba trvání dohody o spolupráci a její zánik
9.1. Dohoda o spolupráci je uzavřena na dobu specifikovanou v podmínkách kampaně, případně na dobu neurčitou.
9.2. K zániku dohody o spolupráci může dojít:
9.2.1.a) Dohodou mezi Poskytovatelem a Partnerem.
9.2.1.b) Výpovědí Poskytovatele nebo Partnera. Výpověď musí být učiněna v písemné formě nebo e-mailem a doručena druhé smluvní straně, a to i bez udání důvodů. Dohoda o spolupráci zaniká dnem doručení oznámení o výpovědi druhé smluvní straně.
9.2.1.c) Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn od dohody odstoupit, jestliže bude prokázáno, že Partner postupuje v rozporu s těmito obchodními podmínkami, právními předpisy nebo dobrými mravy. Oznámení o odstoupení musí být učiněno v písemné formě nebo e-mailem a doručeno Partnerovi s uvedením důvodu odstoupení. Dohoda o spolupráci poté zaniká dnem doručení oznámení o odstoupení Partnerovi. Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Poskytovatele zaniká Partnerovi nárok na dosud nevyplacené provize. V případě, že porušením těchto obchodních podmínek nebo právních předpisů vznikla Poskytovateli škoda, je Partner povinen ji nahradit v plné výši (výše škody se nesnižuje o nevyplacené provize).
9.3. Zánik dohody o spolupráci nemá vliv na případné nároky na náhradu škody.
9.4. V případě zániku dohody o spolupráci na základě dohody nebo výpovědi je Partner oprávněn vyžádat si vyplacení Peněžitých provizí u Poskytovatele, na které mu ke dni zániku dohody o spolupráci vznikl nárok. Provize budou Partnerovi vyplaceny nejpozději do 14 dnů ode dne doručení faktury.
10. Ochrana osobních údajů
10.1. Poskytovatel prohlašuje, že data budou chráněna v souladu s příslušnými ustanoveními nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Informace o zpracování osobních údajů Poskytovatelem jako správcem je zveřejněna na jeho webových stránkách a je k dispozici na tomto odkazu.
Vezměte na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, případně požadovat omezení zpracování,
- na přenositelnost a právo na kopii osobních údajů,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů – pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů a právo na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s Nařízením.
10.2. Pokud si Partner s ID zvolí poskytování Nepeněžních provizí, zavazuje se uzavřít s Poskytovatelem písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů. Do doby uzavření takové smlouvy není možné Nepeněžní provizi poskytnout.
10.3. V případě, že při realizací kampaní dojde k porušení právních předpisů o ochraně a zpracování osobních údajů Partnerem, nese za toto porušení výlučnou odpovědnost Partner. V případě, že bude po Poskytovateli v souvislosti s takovou protiprávní činností Partnera požadováno peněžité plnění, má Poskytovatel vůči Partnerovi nárok na úhradu takového plnění, včetně nákladů na právní zastoupení.
Obchodní podmínky v tomto znění jsou platné od 9.8.2021.